Je mobiele abonnement activeren

Je hebt je nieuwe Mobistar-simkaart ontvangen en wil die nu activeren.



Wat moet je doen?

  • Vul je bestelnummer en je geboortedatum in. Het bestelnummer vind je bovenaan de mail die je bij je bestelling ontvangen hebt.
  • Je zal een mail ontvangen met de bevestiging dat we je aanvraag tot activering hebben ontvangen. Vervolgens gaan we over tot de activering van de kaart (maximumtermijn: 1 werkdag). Daarna ontvang je een bevestiging dat je simkaart geactiveerd is op het Mobistar-netwerk.
  • Je moet nu alleen nog de kaart in je gsm plaatsen, je gsm aanzetten en de pincode invoeren.

Wil je je huidige gsm-nummer behouden?

Wij zorgen dat je nummer binnen 24 uur (op een werkdag) na activatie is overgezet. De tijd gaat in vanaf het moment dat je aanvraag verwerkt is in ons systeem. Maak je ondertussen geen zorgen. Volg de eerste stap (zie links) en blijf bellen via je huidige operator.

Je ontvangt een sms'je wanneer je je Mobistar-simkaart in je gsm mag plaatsen.