Je behoeften evolueren?
Wij evolueren met je mee!


Je belgedrag verandert voortdurend.

Mobistar is de enige operator die je (2 keer per jaar) contacteert en jou informeert over het abonnement dat het best aansluit bij je verbruik.

Dankzij Personal Check Up hoef je je geen zorgen meer te maken over het totaal van je volgende factuur.

Ga vlug naar je Klantenzone om te zien of er een voordeligere abonnementsformule bestaat voor jou!

Bekijk mijn persoonlijk aanbod

Twee keer per jaar een persoonlijk voorstel op basis van jouw verbruik

"Mobistar stelde me een ander tariefplan voor waarmee ik meer zou kunnen bellen én bovendien ook surfen. En het zou mij geen euro meer kosten. Ja, dan luister je wel even (lacht). Een dag later was alles al geregeld. We zijn nu enkele maanden verder en ik moet toegeven: dat mobiele internet is echt wel handig! Zelf heb ik weinig tijd en zin om mezelf te verdiepen in de paperassen. Dat Mobistar mij contacteerde en alles regelde, dat vind ik een goede zaak. "

Tom (25) uit Sint-Katelijne-Waver

Een persoonlijk voorstel ?

We kijken naar je 3 laatste facturen, je (inter)nationale gesprekken en je sms- en mobiele data-verbruik en vergelijken dat met onze huidige abonnementen van Kangoeroe, Dolfijn en Panter om te zien welke formule het best aansluit bij jouw verbruik.

Deze analyse doen we maandelijks. Het resultaat wordt gepubliceerd in je Klantenzone.

Bovendien contacteren we je twee keer per jaar om te zien of er een interessanter abonnement is voor jou.

 

Ga snel naar je Klantenzone om te zien of er een abonnement is dat voordeliger is voor jou of dat beter aansluit bij je gebruik!