Contract opzeggen
Hoe je contract bij je huidige operator opzeggen en Mobistar worden?

Wij helpen je doorheen het proces om je contract in slechts enkele klikken op te zeggen.

1. Maak je opzeggingsbrief aan

Download de modelbrief en vul alle velden aan, vervolgens kan je de modelbrief in pdf-formaat downloaden en afdrukken.

Vul de modelbrief in

Daarna hoef je enkel nog de brief te ondertekenen en op te sturen!

2. Verstuur de brief naar je operator

  • Belgacom: Klantendienst, Koning Albert II-laan 27, 1030 Brussel
  • Scarlet: Dienst Administratie, Belgicastraat 5 gebouw 504, 1930 Zaventem
  • Voo: SA - Rue d'Alsace Lorraine 28, 1050 Brussel
  • Base: Klantendienst, Neerveldstraat 105, 1200 Brussel
  • Billi: Klantendienst Billi, Brusselsesteenweg 485D, 1410 Waterloo
  • Telesat: Klantendienst, Postbus 41, 1410 Waterloo
  • Telenet NV: Klantendienst, Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen

Belangrijke opmerkingen:

* Er kunnen boetes worden opgelegd in het kader van de opzegging van een of meerdere diensten bij je oude operator.

* Vergeet je huidige operator niet voldoende op voorhand te verwittigen om een eventuele opzeggingsvergoeding te vermijden.

* Om alle ongemakken tijdens het veranderen van contract (activeringstermijn, administratieve fouten, ...) te vermijden, raden we toekomstige Starpack-klanten aan om een usb-modem en het abonnement op Internet Everywhere Daily (5 euro per maand) aan te vragen om tijdens die overgangsperiode steeds verbonden te blijven met het internet. Als je online bestelt, krijg je automatisch je usb-stick. Als je naar een verkooppunt gaat, vergeet er dan niet om te vragen!

* We raden je aan om je huidige contract niet te desactiveren tot je de bevestiging hebt gekregen dat je nieuwe verbinding is geactiveerd. Wil je je huidige vaste nummer behouden? Dan zal Mobistar je lijn opzeggen door je huidige operator om je telefoonnummer te vragen.

  • Nieuwe klant of Tempo-klant: 0495 95 95 00
  • Bestaande Mobistar-abonnee: 5000

Waarom voor Mobistar kiezen?