Heb je een oud abonnement?

Dan ligt de keuze bij jou: overstappen of niet? Je kan de voordelen van je huidige tariefplan behouden. Maar je kan ook overstappen naar een van de nieuwe gsm abonnementen, helemaal gratis. Opgelet, het is niet meer mogelijk om over te stappen naar een My abonnement.

Hoe kun je overschakelen? Je abonnement aanpassen kan je makkelijk zelf doen in je Klantenzone. Heb je liever dat we je hierbij helpen? Dan kan je natuurlijk ook onze klantendienst bellen op het nummer 5000 vanaf je Mobistar gsm.

Weet je de naam van je huidige tariefplan niet? Daar kunnen we je bij helpen! De naam van jouw abonnement staat in je Klantenzone. Meld je aan om de naam van je tariefplan te kunnen zien.

Ik meld me aan

Onze oude tariefplannen

Abonnement Prijs/maand  
My 5 5€   Bekijken
My 10 10€   Bekijken
My 15 15€   Bekijken
My 25 25€   Bekijken
My 45 45€   Bekijken
My 70 70€   Bekijken
My 99 99€   Bekijken
My Unlimited 90€   Bekijken

Ik heb op dit moment het volgende abonnement:



Herlaadkaarten

In deze lijst vind je de prijs en de voordelen van je oude herlaadkaart. Je kiest zelf of je je oude tariefplan wil behouden of je kiest voor één van onze nieuwe herlaadkaarten Let op: de oude tariefplannen kunnen niet meer worden geactiveerd.

Hoe kun je overschakelen naar een nieuw tariefplan? Je tariefplan aanpassen kan je gemakkelijk zelf doen in je Klantenzone. Heb je liever dat we je hierbij helpen? Dan kan je natuurlijk ook onze klantendienst bellen op het nummer 5000 vanaf je Mobistar gsm.

Ken je de naam van je huidige tariefplan niet?Daar kunnen we je bij helpen! De naam van jouw tariefplan staat in je Klantenzone. Meld je aan om de naam van je huidige tariefplan te zien.

Of heb je al eens aan overstappen naar een abonnement gedacht? Je geniet nu van een uitzonderlijke aanbieding wanneer je van een herlaadkaart naar een abonnement overstapt: 30 gratis belminuten per maand, gedurende 3 maanden. Lees de voorwaarden van dit aanbod.

Ik meld me aan

Vind de prijs en de voordelen van je oude herlaadkaart in de lijst. Je kunt zelf kiezen of je je oude tariefplan wilt behouden of dat je kiest voor één van onze nieuwe herlaadkaarten. Let op: de oude plannen kunnen niet meer worden geactiveerd

Hoe kun je overschakelen? Je tariefplan aanpassen kan je makkelijk zelf doen in je Klantenzone. Heb je liever dat we je hierbij helpen? Dan kan je natuurlijk ook onze klantendienst bellen op het nummer 5000 vanaf je Mobistar gsm.

Weet je de naam van je huidige tariefplan niet? Daar kunnen we je bij helpen! De naam van jouw tariefplan staat in je Klantenzone. Meld je aan om de naam van je tariefplan te kunnen zien.

Ik meld me aan

Onze oude herlaadkaarten

Naam
Eekhoorn Bekijken
Tempo Start Bekijken
Tempo Talk + Bekijken
Tempo Text Bekijken
Tempo Music Bekijken
Tempo Friends Bekijken
Tempo Comfort Bekijken
Tempo Comfort Bekijken

Ik heb op dit moment het volgende prepaidtarief:

 



Vaste telefonie

Vind de prijs en de voordelen van je abonnement voor vaste telefonie in de lijst. Heb je nog vragen? Bekijk dan onze lijst met veelgestelde vragen.


Abonnement Prijs/maand
Vaste Lijn Vanaf 10€/maand Kijken

Klantendienst

Mobistar Center

Vind het dichtstbijzijnde verkooppunt