Contact

Contacteer ons voor al je vragen

Online
Placeholder
Ideaal om ons te contacteren op elk uur van de dag
Mobistar Center
Placeholder
Als je graag persoonlijk geholpen wordt
Telefonisch
Placeholder
Als je snel een oplossing wil

24 op 24 open.
Antwoord binnen de 5 werkdagen.

Open van maandag tot zaterdag, van 10u tot 18u (kan variëren afhankelijk van je Mobistar Center).

Open van maandag tot zaterdag, van 8u tot 20u. Zondag van 10u tot 18u30. Voor technische ondersteuning 7/7 van 8u tot 22u.

Contacteer ons vanuit het buitenland

Online
Placeholder
Ideaal om ons te contacteren op elk uur van de dag.
Telefonisch
Placeholder
Als je snel een oplossing wil.
Gsm verloren of gestolen?
Placeholder
Bel ons en we blokkeren onmiddellijk je kaart!

24 op 24 open.
Gegarandeerd antwoord binnen de 5 werkdagen.

Open van maandag tot zaterdag, vanaf 8u tot 20u. Zondag van 10u tot 18h30.

We helpen je 7 dagen op 7, 24/24.

Mijn toestel vervangen of herstellen

Mijn toestel vervangen of herstellen
Je gsm gestolen ?

Werkt je gsm je tablet of iets anders niet meer zoals het hoort?
Geen probleem, onze Gsm Clinic herstelt jouw toestel

Auch, dat is pijnlijk :-( Om je snel terug op weg te helpen, hebben we een kort stappenplan neergeschreven zodat je hopelijk snel terug mobiel bent!
Als je verzekerd bent, dan bezorgen we je zo snel mogelijk een nieuw vervangingstoestel.

Je verhuist?

Je hebt een herlaadkaart of abonnement en je wil ons je nieuwe adres laten weten? Dan heb je twee opties.

Je kan heel gemakkelijk zelf je adres wijzigen in jouw Klantenzone.

Of je vult onderstaand formulier in met je nieuwe gegevens en wij zorgen voor de rest!

Niet tevreden over een product of dienst ?

Bel ons op en doe je verhaal. Jouw tevredenheid is onze prioriteit!

In België

5000
met je Mobistar toestel (gratis)

02 745 95 00
vanaf andere nummers (lokaal tarief)

In het buitenland

+32 2 745 95 00

Jouw tevredenheid is onze prioriteit!

Heb je onze klantendienst al gecontacteerd (telefonisch, per mail of via sociale media), maar nog geen toereikende oplossing gekregen voor je probleem? Ben je niet tevreden met een van onze producten of aangeboden diensten?

Binnen de 5 werkdagen nadat je je vraag hebt verstuurd, behandelt deze dienst jouw dossier en nemen we contact met je op om een oplossing te zoeken.

 

Contacteer onze ombudsdienst

Stuur ons een brief

Je kan ons ook per post bereiken:
Mobistar
ter attentie van de Klantendienst
Bourgetlaan 3
1140 Evere
België
 

 

Close