Telefonisch

Voor al je vragen
Noodgeval

Wij helpen je graag verder van maandag tot en met zaterdag, van 8u tot 20u, zondag van 10u tot 18u30. Onze technische diensten voor mobiele telefonie, vaste telefonie en internet (ADSL en Internet Everywhere) zijn alle dagen ter beschikking, van 8u tot 22u, inclusief zon- en feestdagen.

Gsm verloren of gestolen? Bel ons en we blokkeren onmiddellijk je kaart! Wij helpen je 7 dagen op 7, 24u/24u!

In België

5000
Met je Mobistar gsm
02 745 95 00
Met een ander toestel, (lokaal tarief)

In het buitenland

+32 2 745 95 00
In het buitenland

 

In Belgie

0800 95 95 5
(gratis)

In het buitenland

+32 495 95 95 00
 

Wat is het beste moment om ons te bereiken?

91011121314151617181920
Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Saturday
Sunday

Telefoon menu

Wanneer je ons belt krijg je onderstaand menu te horen, waarin je gevraagd wordt een keuze te maken zodat wij je zo snel en goed mogelijk kunnen helpen. De nummertjes vooraan elke lijn geven weer welk nummer je moet intoetsen op je telefoon. Om eender waar het menu opnieuw te beluisteren kies je de “0” (nul) toets. Om terug te keren naar het hoofdmenu, kies de toets met het sterretje. Je wordt altijd doorverbonden met een medewerker, uitgezonderd bij de keuze [1][1] en [4][1][1].

Ik heb een herlaadkaart

Wanneer je ons belt krijg je onderstaand menu te horen, waarin je gevraagd wordt een keuze te maken zodat wij je zo snel en goed mogelijk kunnen helpen. De nummertjes vooraan elke lijn geven weer welk nummer je moet intoetsen op je telefoon.

Om eender waar het menu opnieuw te beluisteren kies je de “0” (nul) toets. Om terug te keren naar het hoofdmenu, kies de toets met het sterretje. Je wordt altijd doorverbonden met een medewerker, uitgezonderd bij de keuze [3][1][1].

  • Vraag over je factuur of betaling
    • Om de stand van je betalingen te controleren
    • Om een medewerker te spreken
  • Vraag over onze tarieven en diensten
  • Is je pincode of je gsm geblokkeerd
  • Technische hulp
    • Gsm
      • Mobile Cloud
      • Technische vragen over je gsm
    • Vaste telefoon
    • Internet verbinding
      • Vaste internet verbinding
      • Mobiele internet verbinding
  • Vraag over je saldo of herhalingen
  • Vraag over onze tarieven en diensten
  • Is je pincode of gsm geblokkeerd?
  • Technische hulp
    • Gsm
    • Vaste telefoon
    • Internet verbinding
      • Vaste internet verbinding
      • Mobiele internet verbinding
Close